Doelgroep
Deze praktijkcursus is specifiek ontworpen voor marketeers die hun kennis en vaardigheden op het gebied van marketingmanagement willen uitbreiden en verdiepen. Het is ook geschikt voor diegenen die inzicht willen krijgen in het effectiever beheersen van marketingactiviteiten, inclusief medewerkers die direct of indirect betrokken zijn bij dergelijke activiteiten.
Vooropleiding
Voor deze opleiding worden geen eisen gesteld aan jouw vooropleiding. Indien je twijfelt over het instapniveau, dan kun je contact opnemen met onze afdeling Advies & Voorlichting.
Studiewijze
De leermethode van deze online opleiding is gericht op zelfstudie. Je zult in staat zijn om op eigen tempo te leren en je eigen studieroute te bepalen. Via diverse online leermiddelen krijg je toegang tot lesmateriaal, opdrachten en bronnen die je ondersteunen bij je leerproces. Deze zelfstudiemethode biedt flexibiliteit, zodat je kunt leren op tijden die voor jou het meest geschikt zijn.
Je zult gebruikmaken van digitale leermiddelen, interactieve oefeningen en mogelijk zelfs virtuele begeleiding van de StudieCoach (tegen betaling) om je studie-ervaring te verrijken. Door deze aanpak kun je de stof grondig verkennen en toepassen op je eigen tempo, waardoor de online zelfstudie een effectieve manier wordt om kennis op te doen en vaardigheden te ontwikkelen.
Studiematerialen
We maken tijdens deze online zelfstudie gebruik van het meest recente studiemateriaal om ervoor te zorgen dat je altijd toegang hebt tot up-to-date en relevante informatie tijdens je studie.
Studieduur
3 maanden